Dawno, dawno temu w odległej Fabryce Porcelany… słynny nicpoń Bebok, podczas jednej z wielu podróży Pana Klesa, wykradł i schował trzy jego bardzo ważne sekrety:
Dawno, dawno temu w odległej Fabryce Porcelany… słynny nicpoń Bebok, podczas jednej z wielu podróży Pana Klesa, wykradł i schował trzy jego bardzo ważne sekrety:
Bebok nie zdawał sobie sprawy, że przedmioty te posiadają wielką moc, dlatego muszą zostać odnalezione. Bebok jest stworkiem uwielbiającym wszelkiego rodzaju psoty. Pan Kleks żyje z nim w dużej przyjaźni, jednak czasem narażony jest na dowcipy tego hultaja.
Pan Kleks potrzebuje Twojej pomocy w odnalezieniu ukrytych przedmiotów. Nie zwlekaj dłużej. Zabierz z domu swoich rodziców lub bliskich – na pewno przydadzą się w tej niebezpiecznej i pełnej tajemnic misji. Czym prędzej przybądź do Bajki Pana Kleksa i rozpocznij poszukiwania! Wykaż się zręcznością, sprytem, wyobraźnią, determinacją i odwagą. Poznaj magiczny świat zwierząt żyjących w Ostatnim Rezerwacie Przyrody, odkryj jakie tajemnice skrywa przed Tobą Kraina Szpaka Mateusza, poznaj język psi w podniebnym Psim Raju, skosztuj jadalnych farbek w Kuchni Pana Kleksa, wypłyń w długi rejs statkiem Apolinary Baj z Królestwa Bajdocji czy wreszcie poleć z nami najszybszym ścigaczem w kosmosie Voltan II na Planetę Fantazja.
Zrealizuj swoją misję i zdobądź bajkowe nagrody!
DLA:
dobrze współpracujących i spostrzegawczych rodzin
AKTYWNOŚCI:
– broda Pana Kleksa,
– zegar,
– senne lusterka,
– leczenie chorych sprzętów,
– sekrety Pana Kleksa,
– paleta kolorów,
– furtki do bajek
ROZWIJAMY:
– poznawanie przestrzeni w sposób sensoryczny,
– kreatywność,
– otwartość,
– chęć czytania,
– umiejętność mieszania barw,
– psychomotorykę,
– zdolności plastyczne,
– uczenie się synpraktyczne,
– inteligencja emocjonalna,
– pamięć
ROZWIJAMY:
– poznawanie przestrzeni w sposób sensoryczny,
– kreatywność,
– otwartość,
– chęć czytania,
– umiejętność mieszania barw,
– psychomotorykę,
– zdolności plastyczne,
– uczenie się synpraktyczne,
– inteligencja emocjonalna,
– pamięć
ZADANIE:
odkrycie wszystkich zakamarków Krainy Szpaka Mateusza i odnalezienie guzika z czapki Bogdychanów